To clean to be mean

Det är vad dagarna är! Gårdagen blev en riktigt clean dag! Slutar vanligtvis 14.30 nowadays men blev tvungarn att jobba övers till 17, men det gjorde mig bara gott! Farsan var i stan så jag mötte upp honom och hans arbetskollegor på Harrys för att få en afterwork öl, det tackar man inte nej till!
Drog vidare till WG för att möta upp AG, WG o W8 där de besämt sig för att smogga vattenpipa så jag hakade på! Lugnets hoppbackar stod som värd för den stunden. Kom dit precis då solen gick ner, så från sol till mörkt och däremellan tändes hela hoppbackarna sådär snyggt, så avnjöt vi Waterpipe med melon som kvällenssmak. Stämning!

Då mörkret tagit över dygnet drog vi oss hemåt och jag gick ner en våning till Kalle som hade en lite förkula, för de som ville ut på krogen. Dock ville inte jag det så jag drog hem då de gick ut och hann se halva Zlatans debutmatch i Barca.

Sen åkte nattmössan på!
O igår blev jag påmind av en GRYM remix jag har någonstans hemma då vi åkte i bilen till hoppbackarna. Kan dock ej hitta på den på tuben just nu, så orginalet får åka upp så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0