Svensexa, kind of

Ska jag tydligen hänga med på idag, eller till viss del bara. Fick precis ett samtal av min Barndomsvän David som undrade om jag ville följa med på en del av min andra barndomsväns svensexa. Och kunde jag säga nej? nope så direkt efter jobbet så ska jag åka med dem till Borlänge för att lira Lazerdoom tror jag haha, ska bli skoj!
Och direkt ja kommer hem därifrån blire att sänka en del bäär... nej nej nej ska sänka en del puttar och eventuellt sänka Oskar M på minigolf. Så detta blir en fartfylld dag/kväll!

Sitter o lyssnar på en skön låt på P3 eller texten var skön " Dont bring flowers after i´m dead". Vilket påminner mig om att man verkligen ska visa vad man känner  för människor nu på en gång inte i efterhand! Så köp en bukett nu till din goda vän/käresta/föräldrar/ what ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0