Precis vad jag behövde!

Rätt seg dag, åkte hem och tvättade direkt efter jobbet och jag har känt att någon sorts musikkänsla har saknats under de senaste veckorna. Men ikväll fick jag tillbaka dem genom att se på filmen The Boat That Rocked som innehöll sjukt många bra klassiker som jag pinsamt nog glömt bort. Men ni som känner mig så är mitt minne inte min största talang...
Men det var helt underbart i varje fall och jag rekomenderar er att se filmen PRONTO!

Gott folk. The Turtles - Elenore

Kommentarer
Postat av: Katla

men du johan det är en film jag har velat sett sååå länge har du den med bra kvalitet så Måste jag bara få den av dig!!

2009-08-18 @ 00:14:51
URL: http://chargethelead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0