Men vilken dag!

Drog till Gävle med 5 friends idag runt 11-12 Och BAM vilken dg det blev!
Aldrig sett så mycket folk på så liten yta skatandes tror jag!
Vi skatade loss konstant och vid 16.00 drog tävlingen igång och det bjöds på grym skate trots alldeles för många åkare samtidigt! För min egen del gick det sådär, helt okej men inte bäst. men det var sjukt skoj. men de sjuka var att man tävlingsskatade i 55 jävla minuter haha!! En vanlig tävling skatar man kanske max 5 mins, så gissa om folk var trötta!
Träffade en hel del nya sköna människor och även en dude som jag skatade med i Barca en del då han var där så det var cool!
Tog med oss ett gäng skateprofiler och drog på max o käkade loss vid 6-7 för att sedan styra bilen hemåt

Hemfärden då? Jo jag fick äran på att skjutsa 2 mindre nyktra polare och anade en jobbig hemresa, men som jag hade fel!
Julio Igleasis Best of skiva sattes på i stereon och DAMN vad vi satt och njöt hela vägen hem och hade skön stämning!

Nu är jag väl hemma o har tagit en LIGGdusch med en öl. Livet leker! Ska snart möta upp de andra på förparty för en sväng på krogen! What a day, love it!

Men som sagt ska kila nu så för er som sitter hemma ikväll, här får ni en sån sjuuukt bra låt alltså! Lyssna och njut gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0