Finally summer!

Ja som jag tidigare skrivit så har ja äntligen kännt av sommaren och så även denna kväll! Började med skate som gick rent ut sagt åt helvete! Kastade brädan idag för första gången på kanske 4 år... nej ja vet inte men sjukt länge. Men vad gör man då?
Jo man köper 3 punk-öl drar till kålgårn med GODA vänner och avnjuter livet tills mörkret faller.
FANTASTISKT, Isak med flera slöt upp så ljuvlig akustisk musik fick vi även höra.
Och när jag kommer hem så har jag haft datorn med musik på hela kvällen och det som spelas då jag kommer hem är Beach Boys.

Kommentarer
Postat av: Katla af nagelima

Måste bara säga att jag vart sjukt avundsjuk att du kom hem och det var beach boys på måste vart sån stämning.. hoppas de var skönt att kissa också ;)Men du imorgon ska jag åka till DEEJAY MED BEEJAY!!!



Baby, I'm going see an airplane,

And I don't know if I'll be back again.....

Kanske tappar bort mig i dalanas urskog haha :)

2009-08-07 @ 00:53:44
URL: http://chargethelead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0