Thursday morning

"Hola! Que tal?" önskar jag att jag hör varje gång jag går ut från min port. Men läget ligger inte längre i Spanien utan i Norstan, Falun. Jaop annars då, tjaaa, Peppet inför personalfesten steg direkt på måndagsmorgonen då man kom till jobbet och det står en vinare på skrivbordet, mycket vänligt av våra högre höns, och imorgon smäller det. Bjursås står för scenen dör detta kommer utspela sig. Alla vi är laddade för en riktigt trevlig dag/kväll/natt/morgon.
Annars beställer ja LRG jackan ja tidigare visade här med Pantern på ryggen imorgon. FRESH!

Här bjuder ja på en fet låt med snygg video(känns som någon börjat gilla snygga slowmo videos) observera Boys Noize tischen BAM

The Bloody Beetroots feat. Steve Aoki - Warp from Francesco Calabrese on Vimeo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0