SHIT vilken helg

Oj ja jag vet inte vart jag ska börja.
Fredag, personalfest i bjursås, med vedeldatkar, bastu, pool, ett dopp i bäcken, sjukt god middag, en hel del öl, och det var väldigt skoj att träffa alla man annars bar snackar i telefon med.

lördag: Upp med tuppen bakis som få för att via en o annan bil ja mig och andra dudesen till Borlänge för skatetävling, det var grymt skoj, dock tråkigt att va så seg. Kvalet gick rätt bra och tog mig till final, men om ni visste hur mycket och hur hårt man skatar under en tävlingsdag så skulle ni förstå hur jobbigt en final är. Gick inge vidare för mig i finalen men det var skoj ändå!
Hem til falun igen, thai-met med crille till Orr o stuffe för förfest av något slag med typ 30 modeller som var fixade inför modevisning/visning, därifrån Till harrys för att skåda den Modevisning från WEsc, samt show av en del designers och Orr & Stüffe, som var SJUKT GRYMT! Lååång över förväntningarna!
Efter det till C2 för förfest nr 2 för att sedan gå på Etage som blev en succe!
GRYM musik och ALLA var där haha typ i mina kretsar så det blev kanon. Efter stängningsdags böev det minst sagt kaos/urspårat/över roligt och trevlig. Jag, Anders och Kenny hade nog den roligaste natten på så länge jag kan minnas vid, sibylla, på vägen hem till mig sen i vårt vardagsrum där vi alla 3 somnade efter ett x antal timmars TOKskrattande.

Söndag, kollade stan och lite frukost, för att sedan hoppa in i bilen men Ted, jonte, Emil och fille för att dra till Avesta för skate igen. Helt sönderskatad kropp sen dagen innan samt 2 fester på det så rullade vi runt i Avestas betongpark, GRYM dag. och det kommer bilder från det!

Laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0