BJ the Judger

hej hopp. Ny dag nya möjligheter.
Igår jobbade ja 8-21 kom hem och hörde att jag skulle med på Harrys. Tänkte verkligen blankt säga nej, men så tyckte jag att jag var värd en öl efter den dagen. Så jag, danne, crille o Hugo gick dit en sväng. Det var skoj att se lite folk mitt i arbetsveckan! Var hemma vid 24 igen och fick min efterlängtade sömn.

För er som missat de så äre snowboard tävling i källviken i helgen som ni inte bör missa! kommer bli grymt, alla är mer peppade än någonsin.
Fick samtal från Martin igår som ville att jag skulle va domare så jag sa ja efter många om och men. Så nu är det bäst ni har grym stil för att få poäng hos mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0