Sol i sinne, brun inne...

Hallå!
Ny dag, nytt inlägg, ny temperatur, och ny mobil så småningom.
Jag vaknar upp och oj vad skönt det var att sova i ett relativt varmt rum. Ända tills inatt har jag sovit i det kallaste rummet i stan, sten som golv, väggar och tak, så när det är 5 grader ute så är det 2 grader i mitt rum. MEN inatt tog jag vårt externa element och ställde in det på rummet och stängde dörren, Fanns knappt några coldspots i sängen ens, helt underbart!
och nog var det den kallaste natten hittils! Men nu hoppas vi på sol igen.

Men alla fördelar har sina nackdelar, anledningen till att jag nu så enkelt kunde ta elementet var att det inte fanns någon annan som också skulle vilja ha det. Vi har alltså fått en förlust i vår lägenhet. Filip "Fille the man, myth AND legend" lämnade oss igår i snabb hast mot Sverige. Mycket tråkigt men a man got to, what a man got to do, see you around Fille!

Kvar i lägenheten, finns nu jag och oliver, ensamma men ack så starka! eller starka kanske var att ta i...
Vi tänkte att vi kanske skulle kunna ta ocg tröstshoppa på det exklusiva sprojlans nya HM som öppnat, och som vår käre "chef" och trogna marufflan hade höjt till skyarna av berömmelse. Men aj aj aj, visst butiken var ball och full med mängder av lampor, lysväggar, musik OCH Samma jekla skit som i alla andra 299 HM butiker i denna stad.
Med tunga steg gick hem, tröst kollade på TV och drog en, ja vad "Mr. Jones" skulle kalla en Taj. ( det är inte vad ni tror det är). Nej detta hjälpte inte direkt så, vi tog oss i kragen och gjorde något vi länge velat, KASTA POTATIS FRÅN BALKONGEN. och aj aj aj vad roligt det var haha ut över en byggnadsplats hagglade potatisen som spörregnet i monsunas, ända tills vi hörde ett visst ljud som fick oss att snabbt gå in igen snabbt. Dock i ett helt annat humör, Lättade,  spralliga och glada igen!

Ps. Guess what... jag har ingen mobil längre men ska investera imorgon.

Ps igen. Att teleportera sig via dator hade som sagt varit något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0