Svenska tjejer i Sverige.

På detta inlägg ja nu tänker skriva vill jag ha svar från tjejer och killar.
Igår drog ja till borlänge för att skata, men innan de öppnade tog jag mig tid att gå på kupolen (STORT köpcentrum) och gick runt i massa affärer, men det enda jag gick och tänkte på var detta som gör mig så förbryllad.
Svenska tjejer ser ju sjukt bra ut, kanske bäst i världen och dom finns i överflöd men (MEN), varför ser alla ut som att de aldrig har haft tråkigare i deras liv när de går där. Ser man en glad modern tjej på stan så är ju det storslaget, eller hur?!

Efter jag varit på kupolen och även vart och skatat så, åkte jag vidare för att träffa vänner igen oh för att gå ut, och javisst det blev etage som i vanlig ordning. MEN SAMMA VISA DÄR. Vad är det för fel på er? har det blivit olagligt att le eller har någon snygg kandidat i Idol dött som ni alla sörjer? så fort man kollar på en tjej ser dom så bittra ut i ansiktet så jag blir paff.
Varför ska ni se ut så,är det inne eller vill ni låtsas vara märkvärdiga? Jag vet inte en enda människa som hellre ser ett glatt ansikte istället för ett töntigt uppnosad dödsmin.

Har snackat med Amiralen om detta och ja vi tror att i princip alla svenska tjejer ska försöka se så himla märkvärdiga ut. Varför vet jag inte, för man kommer ju alltid vara den man är aight? Aja...

Ja nu hittade jag ingen bra bild heller som visar detta exemplar men men. 

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Johan, det är svenska tjejer vi snackar om! Det är "modernt och tufft" att se bitter ut. You know, it's all about that here...

2008-12-28 @ 16:19:49
URL: http://yohannaespinozaberg.blogg.se/
Postat av: Ella

Sant, sant, sant och jävligt trist!

2008-12-28 @ 19:43:48
URL: http://yrlavirla.blogg.se/
Postat av: Rufflan

.. Vi colombianer är alltid glada... :)

2008-12-30 @ 11:05:46
Postat av: Linn

"ju snyggare desto surare" har jag hört, kanske ligger nått i det där!

2009-01-04 @ 21:16:45
URL: http://nnil.blogg.se/
Postat av: Behira

Om tjejen går själv är det väl inte så vanligt att hon går och småler eller hur?

Men visst, du har ju rätt i det du säger.

2009-01-05 @ 20:40:35
URL: http://behira.blogg.se/
Postat av: Amiralen

Jadu Lindflood jag vet fan inte.. Men jag tror vi funderade ut svaret bra där faktiskt..

2009-01-09 @ 21:40:14
URL: http://amiharutun.blogspot.com
Postat av: Linn GW

Haha, bra observerat...men du...du kan ju INTE klaga på att jag brukar se sur eller deprimerad ut?!=)

2009-01-14 @ 23:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0