Skate skate skate

yes dagen startade ruskigt tidigt idag faktiskt! fick ivag ett sms till Hjalle redan vid 11.30. gick upp strax daerefter och var och rullade pa paral-lel redan vid ca 12.15. Dagen som borjat sa tidigt och bra fortsatte inte alls detsamma haha.
Efter ha inlett skatandet ruskigt vardelost sa avslutar jag skatandet vid paral-lel med en stjarnsmall som fick mig att ga illa resten av dagen haha. tank dig att du star pa en parkbank, hoppar framat och landar pa axeln pa betong... sa far ni kanna hur det kandes. men men man har vart med om varre.
Paral-lel aer forovrigt i saerklass varldens basta skatespot ( se den daliga bilden)
Hjalle Pee dok upp och vi drog ut till Almeda, dock hade varenda sketen helikopter snurrat ner fran traden och lagt sig som ett tacke over marken. Men tappra ridare som vi aer sopar vi bort lite hellisar sa vi kunde skata en curb, 5 mins senare knacker hjalle sin brada... skatar pa lite o fick ett skont trick daer innan vi drog in till stan. Hjalmar fick min gamla brada och vi skatade vidare pa ett torg nara Plaza Espana vid den nya tjurfaktnings arenan. Provade lite nytt utfor en liten trapp och det gick val okej, o nagra softa manuals, sedan smith grindade vi loss ett tag pa en smal smal rail innan vi slangde in handduken och drog hem och haer sitter jag!
Japp sa om en vecka blir man tvungen att skata inomhus for att kunna rulla overhuvudtaget i sverige.
 tjing tjing!

Paral-lel

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Synd att inte jag var med, då skulle jag ha visat dig hur man åker på en skateboard utan att ramla! ;)

2008-12-18 @ 05:36:34
URL: http://ingridlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0