Sista dagen...

pa jobbet och forsta dagen pa en ledighet som stracker sig bra langt!
Jag vet att mitt bloggande ej aer sa aktivt, men som jag namnt innan sa har vi inget naet hemma ilagenheten sa har bara chans att blotta mig pa arbetstid.

Sitter pa jobbet coh motivation aer sa langt ner i botten det aer mojligt, njuter av att det aer min sista dag. Tittar ut over de andra stackarna som aer tvungna att fortsatta komma hit dag efter dag. Men om knappa 5 timmar aer jag en FRI MAN!
Glada som fa, dansade tripp trapp och Sten Ad precis in i lokalerna, kungar som dom aer. Och det aer precis som dom jag kommer vara snart, fri fran detta "elandes, elande" som mormor skulle sagt.

Igar var det Nasty Monday som gallde, jag styrde beforefest och manga harliga vanner dok upp. Det hoppades och dansades anda in till 5-6 pa morgonen, stark som jag aer sitter jag haer pa jobbet dagen efter, Helt i tid och i den basta formen! Jag kan beratta lite om Nasty Monday...
En club som haller till numera i Sala Apolo varje mondag. De 2 Dj.s en Soren och Madmax aer tva tatuerade snubbar som snart fyller 40 som inte tycker att det finns nagat battre aenn svenska tjejer som knappt fyllt 20. Den ena intar allt som skulle kunna kallas drog i kroppen medan den andra inte ens dricker alkohol. Musiken aer alltid EXAKT samma varje mondag, tror att de har en playlist som bara later rulla sen star de och latsas spela hela natten lang. Later sjukt tragiskt, men det aer alltid sa fruktansvart skoj! och aer du blond tjej och ser svensk ut sa far du utan tvekan komma upp pa scen och dansa haha tragiskt...

Snabbt om helgen som gick. fredags var vi pa Razzmatazz (sinnessjukt stort discotek) kom hem halv 8 pa morgonen, som jag sagt tidigare sa aer jag valdigt bra pa att komma upp, sa vid 2 var jag pa stan och shoppade loss med Linn.
Jag inskaffade en Levis jacka jag suktat efter i veckor, ett par boxfresh new Nike Prestiges och lite tee's. kvallen slutade hos Jeppe och ganget med nagra kalla och film. Sondagen var en enda tjock dimma men vid 6 pallrade jag mig till min sondagsresturang och avnjot den basta nachotallriken i stan. Vi drog sedan till Linn daer vi var bjudna pa adventsmys! Glogg, peppisar, Daim och kladdkaka bjods och det var oerhort gott!

nej nu har jag rast och skall ta och fixa 3 liter vatten att slacka torsten (haha torsten utan 'o' ) med.
So long!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tiiit!;)

2008-12-10 @ 04:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0