Sa dags nu..

Med nagra... Vad faaa-aaan. hahahahaha
just nu gar ett javla jultag med orkester och grejer utanfor fonstret hahaha  assa det var inte 5 pers heller shiiiiieet haha ja det var skoj!

haha ater till det ja tankte skriva... var var jag? jo...
Med Nagra fa timmar tills jag slanger mig i en Gypsy Cab till flygplatsen sa upptacker jag enligt mig Barcelonas i saerklass finaste plats, Slottet/borgen hogst upp pa Mont tjuic. Med utsikt over hela havet och pa andra sidan heeela staden, snotackta berg bortom stadens grenser, och gamla kanoner riktade mot skepp fran Francos tid... Wooow.
Jag har varit bra langt upp coh skatat innan men aldrig aenda upp. Hade med kameran sa det blev manga bilder som ni skall fa se senare naer jag anlant i Sweden igen.
aja nu aer alla mina smamynt slut och har bara cash till Gypsy caben imorgon sa detta blir mitt sista inlagg fran Barcelona.
De sista dagarna har spenderats med nagra sjukt skona dudes ja kommer sakna och vi tre pa bilden haller ut langst, alla andra har dragit hem redan men men! ha det kung alla so hores vi i sweden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0