New kicks in the block

Ja jag veeeeet att jag aer seg pa att skriva... Men har man inget internet hemma och slutat jobba sa tillgangen till bloggen daer forsvunnit sa far ni halla ut!

Som sagt jag aer fri som en fagel ifran jobbet och kan inte njuta mer! Brukar falla i somn mellan 00.00-03.00 stiger upp vid 13-14 nagan gang, softar och skatar! helt underbart aer det! You should try it!
Forutom skate sa har jag synts till pa stan en heeel del, va ute igar hela dagen i princip med tripp, trapp och Sten Ad. Gick i princip i alla butiker och allt jag kom hem med var en halsduk. Sa jag tankte att jag fick lov vaga upp sa drog och kopte ett par skor idag ; )

jakligt haftiga och helt underbara att skata i. Var stensaker pa dem da jag redan nu skatar i dessa:

Och som ni laste i forre inlagget sa kopte jag ett par Boxfresh Nike Air Prestige high 2 tidigare i veckan! Skosuget aer tillbaka!!!

So long dudes and girls!

Kommentarer
Postat av: Yohanna Espinoza

sv; thanks alot! Nice blogg btw =)

2008-12-11 @ 21:43:11
URL: http://yohannaespinozaberg.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Nu väntar vi troget på nästa blogginlägg;) hihi

2008-12-15 @ 05:52:05
URL: http://ingridlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0